[1.8T (AGU) z automatem (YQ)] Falujące obroty, gaśnie.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Vinchy
    Classic
    • 2016
    • 1

    [1.8T (AGU) z automatem (YQ)] Falujące obroty, gaśnie.

    SS, o pół grosza targować się nie będę :lol:
  • Vinchy
    Classic
    • 2013
    • 4

    #2
    [1.8T (AGU) z automatem (YQ)] Falujące obroty, gaśnie.

    Witam,

    Opiszę swój problem. Nie wiem od czego to może zależeć ,więc temat ląduje w tym dziale.

    Posiadam Octavię I L&K z 1999 roku z silnikiem 1.8T (AGU) wraz ze skrzynią automatyczną o oznaczeniu YQ + LPG. Bodajże dwa dni temu przestał działać tempomat. Tak po prostu nagle. Zauważyłem wtedy następujące objawy.

    Jeżeli mam P na skrzyni to obroty są stabilne i w normie. Jeżeli zaś dam na R lub D obroty falują i manewry które wcześniej były możliwe bez dodawania gazu stały się niemożliwe, auto się dusi i gaśnie.

    Auto ma swoją moc i ciągnie tak jak powinno, nie zauważyłem żadnej różnicy.

    Jeżeli ktoś miał podobny przypadek albo któryś z forumowiczów może wiedzieć co octavię boli to prosiłbym o rozwiązanie lub jakieś podpowiedzi gdzie mam szukać problemu.

    Pozdrawiam

    Vinchy

    Komentarz

    • witachu
      L&K
      • 2011
      • 1319

      #3
      Vinchy, a objawy masz te same na benzynie i LPG?
      OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

      Auto Detailing: Dream Car Studio
      (znajdź również na fb)

      Komentarz

      • Vinchy
        Classic
        • 2013
        • 4

        #4
        Objawy są takie same na benzynie jak i na LPG.

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          sprawdz błedy w sterowniku silnika .podejrzewam ze masz problem z czujnikem stopu.
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • Vinchy
            Classic
            • 2013
            • 4

            #6
            Byłem u szpeca, błędy wskazywały na przepustnicę.

            Została wyczyszczona, zaadaptowana. Ale problem nie ustąpił.
            Ktoś ma jakiś pomysł co do tego problemu?

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              zrób logi z bloku 2 7 13 25 dynamicznie i stayczne z bloku 2 7
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • nikoś151
                Rider
                • 2013
                • 563

                #8
                odma nie pękła?
                sprawdź czy nie wypiął się TIP on lubi się wypinać.

                Komentarz

                • rydzyn
                  Classic
                  • 2013
                  • 4

                  #9
                  Vinchy poradziłeś sobie z problemem?Mam taki zam silnik z automatem i identyczny problem.

                  nikoś151 co to jest ten TIP i gdzie tego szukać czy się nie wypiął?

                  Komentarz

                  Pracuję...